我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 24
累積人氣: 2685
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

7點睇個本書睇到10點--

之後開電視睇唔知咩知..

睇到D卡通諗起..

何世亮問過我"識唔識唱yes!光之美少女?"

聽到o左"你唱黎聽下先喇."

佢真係唱到出黎..

我睇左兩..三..次點會識唱呀..

超人就識姐..

功課一樣都未點過呀..

點算呀..

有4樣呀..

2樣一早做好左..

1樣就上上個星期五冇番..唔知..

上星期三去搵我好尊敬既韓家光老師!!

點知佢唔知死左向邊..

又要搵佢取消..食屎喇..

浪費我D時間..

英文份作文都唔知點做好..

完全諗唔到..

5點做好去+油呀!!

哈..依家先..

好怕好怕好怕..(拍心口..用普通話..)

琴日未沖紅燈..

個部車行緊過黎.

我仲向到慢慢行過去..

琪睇唔過眼..捉住我跑過去..

以下係溜冰D相..

哈..我地三個坐左向到等琳黎..

我播歌向到跳舞..5.6.7.8.1.2.3.4.5.6.7.8.9

鬼呀!!

ha..比我影左lor..

唔知影緊D咩--"