7點睇個本書睇到10點--
之後開電視睇唔知咩知..
睇到D卡通諗起..
何世亮問過我"識唔識唱yes!光之美少女?"
聽到o左"你唱黎聽下先喇."
佢真係唱到出黎..
我睇左兩..三..次點會識唱呀..
超人就識姐..
功課一樣都未點過呀..
點算呀..
有4樣呀..
2樣一早做好左..
1樣就上上個星期五冇番..唔知..
上星期三去搵我好尊敬既韓家光老師!!
點知佢唔知死左向邊..
又要搵佢取消..食屎喇..
浪費我D時間..
英文份作文都唔知點做好..
完全諗唔到..
5點做好去+油呀!!
哈..依家先..
好怕好怕好怕..(拍心口..用普通話..)
琴日未沖紅燈..
個部車行緊過黎.
我仲向到慢慢行過去..
琪睇唔過眼..捉住我跑過去..
以下係溜冰D相..


哈..我地三個坐左向到等琳黎..
我播歌向到跳舞..5.6.7.8.1.2.3.4.5.6.7.8.9


鬼呀!!

ha..比我影左lor..

唔知影緊D咩--"
|