唉..今朝明明知道落雨..
就唔帶"姐",,,
kaikai地..
其實比雨"琳"係好正既..
但係..過左陣勁頭痛..--
之後等唔到維佢地4個..
咁我同晴就上左去..
之後我番到課室..
(因為勺一早幫我拎左個書包上去.)
勁輕鬆..
哈..=]
之後上堂..
雪...袁梓謙..鐙子鐽..李偉雄佢地係咁轉筆..
我係到睇..
聽下書..睇下佢地..
其實喇呀sir個書得5個人向到聽書..
哈..=]
我好勁呀..聽左D都明明地..
中文堂最可憐囉..
做功課..
個韓家光拎左..
話咩唔可以上中文堂做其他野..
佢on撚9喇..
佢上堂咁撚悶..
我安安靜靜向到做功課算比面佢..
算..唔想嘈..
之後我望住佢比個D工作紙諗緊其他野..
佢話"樊嘉慧..好乖..好努力做緊.."
我o左--"
我唔理..向到諗野..
之後做下工作紙..
做左D佢比答案..
抄完之後就落堂..
佢比番本功課我..
之後上好綜人堂..
哈..miss播"熱愛基本法"
之後何世亮佢D向到唱..
哈..miss播左3次..
佢地都係到唱..
明明個miss想..
用依首歌既歌詞教我地..
佢叫何世亮唔好唱..
佢唔理..
miss企向一邊係咁笑..
哈.=]
之後週會唔洗講都知悶..
講咩援交..--"
佢向到講..
我地聽下..挽下..
個個小"長"係咁吹我..珊..同我間離個個..
吹我間離個個..吹左n咁多次佢先feel.
之後我話係金水吹..
佢真係信..
笑死我..
之後完左喇..
上左課室..
個個黎黎話咩中文堂少過7分..
要留--
之後上左4樓..3c班方..
好安靜咁坐左15分鐘..
走佬..
之後我..珊..維..琪..
諗住去珊屋企整野..
之後維番佢屋企囉..
我地3個就去左珊個屋企先..
哈..我係咁囉佢地D糖食..
哈哈..又囉左幾粒放落袋..
之後唔知過左幾耐..
就去左m記搵維..
之後我地去番珊個屋企整野.
整到出黎真係好大滿足..
哈=]
雖然唔係我同珊既事..
但係我地4個整完勁開心..
整左7點30個個先番屋企..
|