| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 爽!! |
分類: 未分類 |
今日第一堂就係科學堂..
咁我地就向到聽書.
佢講之前個D答案..
之後話要做功課喇..
做完之後..幫雪同盧天恆做..(一部分..)
之後就打鍾喇..
去左2c班搵佢地..
點知琳又冇番..
又係訓唔到呀...?--
之後落左去..
佢地買野飲..
之後傾野..
好快就打鍾..
上中文堂.
我地向到賭錢..
哈哈..
我冇挽喇..
袁梓謙win左好多..
有十幾蚊..
我地只係挽0.5..
挽 大 小..
(因為我地買佢..)
好快就落堂..
走左陣..
之後落去2樓上英文堂..
我同袁..向到傅紙仔..
點知比個文生睇到--
o no..
叫佢唔好講..
--
有D私人野.--
落左堂之後上去食飯..
因為我唔記得左記飯..
所以我地三個食一盒飯..
哈..我同佳姐食勺個個..
之後唔食喇..
叫何世亮過野傾野.
點知講講下..
佢就比老師睇下..
(之前已經睇到幾次..)
佢話"我已見過你幾次囉.."
何世亮慢慢行番去..
之後就打鍾喇..
今日過得真係快..
午息=無聊..
慢慢過..
之後向大操場企左陣..
就上去..熱..
上DT..
我個個電子琴最個幾個音走音..
呀sir都整唔到..
咁算..
一陣就整好個低板..
之後我地整其他野..
戒指..--
唔想整..佢地整好一開始之後..
比左個我..我叫個sir幫我整..
佢整好之後..已經打鍾喇..
咁上番去..
之後個韓家光黎左..
話咩記缺點..
ya..因為我把自己的薄放左沒有作弊的薄之中..
沒有說出我的名字..正呀..
但是記小過是遲早的問題..
可能之後我記多個tim..
放左之後我地4個..去左沙灘到..
大叫..
韓家光..食屎喇..
韓家光Dee lam no more hi..
(大家知唔知點解呀..?)
之後向D沙到畫野..寫野..
點解我地幾個都唔帶電話呀--
唉..聽日再去過..
唉..沒有人膽量說出我們之間第一句說話..
只要擁有你..我什麼都足夠..=]
只要看到你...我已經十分開心..=]
我愛你..!!
睇唔到唔好睇喇..
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 90 | »
|