| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
| 2009-12-17 |
分類: 未分類 |
今日一早去番學喇..
先後等番6個人..(P.Five+勺勺)
之後企向到分公仔..
哈..
我有8仔..
之後比左2仔比雪雪..
2仔比左小琴..
哈..
之後普學堂堂..
嗚..我冇左5蚊..
向到賭錢..
秋秋冇左40幾蚊..
鄧梓鍵冇左十幾蚊..
張俊冇左十幾蚊..
袁梓謙囉番我地D錢..
哈.挽得勁開心..
雖然冇曬錢..
之後一陣就落堂..
之後就到綜人堂..
又要測驗喇..
我第一次咁多唔識囉..
呀..一定要溫書呀..
之後到咩學堂..
我地又向到挽.
之後到英文堂..
悶..
又要測驗..
我1min就做曬喇..
之後睇到訓..
個死人黎黎又叫我起身..
之後..
訓唔番..
之後1點就落堂..
等左幾耐呀..
之後食飯..
我同袁梓謙食一個飯盒..
個老師企向到睇我地班..
點食呀..
之後佢走左..
我食呀..
食完之後..
午息喇..
要合唱..
仲記得上次合唱..
我日日都有去..
點知最後一日佢因為獨唱唔比我出..
哈..好想q左佢呀..
我冇唱喇當然..
我只係去依一次好喇..
之後小息完左就上番課室..
之後到中文堂..
個個袁梓謙係咁搖我..
之後個韓家光又叫我地作文喇..
作完之後喇..
我地班發生世界大戰..
個個都向到擲野..
打交..
之後到r&r..
黎黎話數3聲..
邊行地下有垃圾就..留15min..
....
放學喇..
之後去左會所..
挽到6點就去新港城..
之後去左咩險樂園..
挽左陣"捉依欣"..
6點16分去左食m記,,
之後個個各自各番屋企喇..
依幾日最早番屋企喇..
其待緊22號2e班歌神唱歌..yaya
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 90 | »
|