我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 3
累積人氣: 2655
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


2009-12-17 分類: 未分類

今日一早去番學喇..

先後等番6個人..(P.Five+勺勺)

之後企向到分公仔..

哈..

我有8仔..

之後比左2仔比雪雪..

2仔比左小琴..

哈..

之後普學堂堂..

嗚..我冇左5蚊..

向到賭錢..

秋秋冇左40幾蚊..

鄧梓鍵冇左十幾蚊..

張俊冇左十幾蚊..

袁梓謙囉番我地D錢..

哈.挽得勁開心..

雖然冇曬錢..

之後一陣就落堂..

之後就到綜人堂..

又要測驗喇..

我第一次咁多唔識囉..

呀..一定要溫書呀..

之後到咩學堂..

我地又向到挽.

之後到英文堂..

悶..

又要測驗..

我1min就做曬喇..

之後睇到訓..

個死人黎黎又叫我起身..

之後..

訓唔番..

之後1點就落堂..

等左幾耐呀..

之後食飯..

我同袁梓謙食一個飯盒..

個老師企向到睇我地班..

點食呀..

之後佢走左..

我食呀..

食完之後..

午息喇..

要合唱..

仲記得上次合唱..

我日日都有去..

點知最後一日佢因為獨唱唔比我出..

哈..好想q左佢呀..

我冇唱喇當然..

我只係去依一次好喇..

之後小息完左就上番課室..

之後到中文堂..

個個袁梓謙係咁搖我..

之後個韓家光又叫我地作文喇..

作完之後喇..

我地班發生世界大戰..

個個都向到擲野..

打交..

之後到r&r..

黎黎話數3聲..

邊行地下有垃圾就..留15min..

....

放學喇..

之後去左會所..

挽到6點就去新港城..

之後去左咩險樂園..

挽左陣"捉依欣"..

6點16分去左食m記,,

之後個個各自各番屋企喇..

依幾日最早番屋企喇..

其待緊22號2e班歌神唱歌..yaya