| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 15-12-09既下半日 |
分類: 未分類 |
上完英文堂之後就上番課室喇..
人地個班又有糖食喇..
唉..
我地班都有既..
黎黎既口水喇..
.之後一陣就放學..
咁我地3個..琳..珊..我..
就去左獨唱..
維同琪就去左VA室..
死人頭係向個到寫CCH..
我係咁擦..
佢又寫..
之後我向個h後面寫個K..
哈..
之後佢擦左佢--
激死我..
之後miss黎左就唱..
5點就放喇..
我同琳去左va室.
珊走左..
之後我等左一個鍾..
悶死我..
佢地三個要整野..
6點我地個個走喇..
落雨..
之後我開"姐"喇.
哈..我把"姐"勁好笑囉.
好似bb用個D..
笑到我肚痛..
之後去食左個冷面..
之後去左新港城..
之後我地去左個個petpetshop前面..
我同琳挽..
佢拉住我轉..
我單腳仆左落地下..
痛死我..
但係我仲向到笑..
之後我地向咩險樂園到..
之後明明我地向到挽"捉依欣"..
哈..玩到7點半先番屋企..
勁正呀..
哈..下次再挽過..
勁有童真..哈..
之前最後挽都係中一個陣..
向會所..哈=]
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 90 | »
|