| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 番既學..=] |
分類: 未分類 |
一早番列黎就上左去..
之後就可以上堂..
第5堂..音樂堂..
勁好笑呀..
陳新咩向到唱喇..
之後佢向抄扮型..
老師囉野影佢..
笑到我地..
哈..個個向到拍手..
佢唱左3次哈哈.=]
之後就上左5婪..
哈..見到老弓訓教..
之後去上堂喇..
依個星期都有老師睇我地上堂..
因為我地太乖喇..
哈哈..--"
上完之後見到老弓同人傾..
之後就落番去..
個個家政陳..
又黎睇我地D頭髮..
夾到我瘋喇..
7.7到咩咁..
之後搞左一陣之後..
就午息..
之後完左喇..
上2樓上英文堂.
之後最後個堂就黎左電腦室..
哈..個個向到做野..
我向到打bolg..
幾驚黎黎見到呀..
好怕好怕好怕..
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 90 | »
|