我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 5
累積人氣: 2657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

哈..今日一早就去左嘉個呀姑姐屋企..

向到整野食..

整x奇同..唔知咩叉姐..

哈..

我地4個..(我..嘉..維..珊)一開始都向到整..

哈..

之後我同維..

唔整..

向到跳舞..

之後整下跳下挽下..

10點咁就去到2點幾..

都係未整完..

整完一樣姐..

就係唔係咩既咩..

放左落雪櫃..

之後整咩奇..

哈..

最後我地亂黎..

整D型出黎呀..

我地都唔知整左D咩..

我向到挽野..

整到唔知似咩..

不過最後都整好左..

哈..

--

kai到咩咁..

哈..

整左好多個心..

因為係個型喇..

之後挽野..

哈..

之後放左落個爐到..

一陣之後就食得喇..

雖然好熱但係我都食左..

但係唔熟既..

但係唔理照食..(其他個D都一家得..因為個個挽野..太大喇..)

食完依件之後我同維係咁跳舞..

跳左幾個鐘..

之後由恆安行到新港城.

哈..我同維睇到個公園有千秋..

我地兩個想挽..

哈..kai左..但係都冇喇..

我同維因為跳舞跳到好攰..

--

我未耐買左一個野飲..

第一次飲咁耐都飲唔曬..

又想嘔..(可能食左個件野喇--)

又攰..

又熱..

又...

唉..

行行下..

我咩維喇..

咩左幾秒都冇..

就放左落黎..

之後又咩又落..

都唔知幾多次..

半個鐘之後就去到喇..

我地4個去左味千到..

佢地食野未..

我訓左緊..

哈..

之後醒曬..

但係都係好攰..

之後我見到嘉好奸咁落D唔好咩落佢碗野到..

我抄佢..

之後珊同維就咁笑..

我就比嘉cool住條頸..

但係我都係咁笑..

佢個樣真係勁好笑..

我笑到佢地食完..同佢地買野飲個陣..

之後又比嘉整..

咁就唔知喇..

之後佢走左..

我又笑過..

之後6點半個陣我同維就各自各番屋企..