哈..今日一早就去左嘉個呀姑姐屋企..
向到整野食..
整x奇同..唔知咩叉姐..
哈..
我地4個..(我..嘉..維..珊)一開始都向到整..
哈..
之後我同維..
唔整..
向到跳舞..
之後整下跳下挽下..
10點咁就去到2點幾..
都係未整完..
整完一樣姐..
就係唔係咩既咩..
放左落雪櫃..
之後整咩奇..
哈..
最後我地亂黎..
整D型出黎呀..
我地都唔知整左D咩..
我向到挽野..
整到唔知似咩..
不過最後都整好左..
哈..
--
kai到咩咁..
哈..
整左好多個心..
因為係個型喇..
之後挽野..
哈..
之後放左落個爐到..
一陣之後就食得喇..
雖然好熱但係我都食左..
但係唔熟既..
但係唔理照食..(其他個D都一家得..因為個個挽野..太大喇..)
食完依件之後我同維係咁跳舞..
跳左幾個鐘..
之後由恆安行到新港城.
哈..我同維睇到個公園有千秋..
我地兩個想挽..
哈..kai左..但係都冇喇..
我同維因為跳舞跳到好攰..
--
我未耐買左一個野飲..
第一次飲咁耐都飲唔曬..
又想嘔..(可能食左個件野喇--)
又攰..
又熱..
又...
唉..
行行下..
我咩維喇..
咩左幾秒都冇..
就放左落黎..
之後又咩又落..
都唔知幾多次..
半個鐘之後就去到喇..
我地4個去左味千到..
佢地食野未..
我訓左緊..
哈..
之後醒曬..
但係都係好攰..
之後我見到嘉好奸咁落D唔好咩落佢碗野到..
我抄佢..
之後珊同維就咁笑..
我就比嘉cool住條頸..
但係我都係咁笑..
佢個樣真係勁好笑..
我笑到佢地食完..同佢地買野飲個陣..
之後又比嘉整..
咁就唔知喇..
之後佢走左..
我又笑過..
之後6點半個陣我同維就各自各番屋企..
|