今日首先上數學堂.
呀sir好煩呀..
係咁叫我地做數..
勁眼訓囉..
之後袁梓謙帶左電話..
佢上facebook..
去睇我D相..
激到我喇..
之後係咁叫我唔好帶眼鏡..
我唔理佢..
之後上左兩堂數學之後到..
英文..
要默書..
我唔想出貓..同冇溫書就..
唔默..
之後番之前既Quiz..
哈..正呀..26/50
第一次合格呀..yaya..正呀..
明明亂做都合格..正呀..
上完兩堂英文就到va..
va之前我向到派薄..
點知呀口撞過黎..
薄就撞落我個肚到..
痛..~~
上va..
一個字悶~~..
向到畫緊個陣..
未整左D擦膠數出黎...
個個死人王金水..
同袁梓謙..
整曬D擦膠數落我到..
王金水整左4次..
激死我喇..
全身都係擦膠數..
連頭髮都有勁多..
笑死我..
袁梓謙明明坐我對面...
但係佢挽野..
整左2次--
無聊到佢地..
黎黎去去都係整我..
個miss咁話中一仔畫畫好認真呀..(佢把口講出黎..)
好心佢喇..
咁又點姐..我地唔想畫好D咩..畫唔出囉..
畫到點都唔好睇喇..咁畫黎做咩姐..
畫都好比面你喇..唔好咁多野講喇..
到1點黎..
之後食飯喇..
落左去挽..
個死人勺勺撞我..
我一腳踢左落個樓梯到..
痛到你媽的..
午息之後..
上德公之前..
頭個陣..袁梓謙囉我幅眼鏡..
我係咁跳都囉唔到--
失敗..
之後一陣佢比番我..
之後上德公..
佢比左個頸巾我..
之後,,
上完之後..
r&r..
咁多野要帶番屋企囉..
唉.+油喇..'
哈..差D唔記得比番袁梓謙tim..
放左學上左圖書館..
之後去左會所..
我地向到挽拍戲..
拍拍下..電話冇電..
之後琪上去黎..
點話拍都未拍已經冇電..
之後我地向到諗戲情..
拍D搞笑既..
哈..
期待聽日音樂比賽..
同..
倒數一日2e歌神唱歌..
倒數兩日放假..
|