| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 黎黎冇番..正呀.. |
分類: 未分類 |
今日科學堂..
明明係上5樓呀..
點知個陳明麗話上去嘈..
之後又有老師黎睇堂..
靜~~
過左一堂之後佢走左..
我地全班超嘈..
之後幫丫雪做左D作業就小息..
小息完左之後就上番去喇..
見到老弓..
之後琳住我唔放..
--
sor...
之後中文堂..
做左一堂測驗之後..
又要作文呀..
我全堂冇做過--
之後到英文堂..
ya黎黎冇番..
但係佢留左D功課比我地做..
點解佢冇番都要我地做野..
比一日休息比我地唔得咩..
唉..
之後食飯喇..
我食勺勺個個飯盒..
我地又係3個食一個..
真可憐..
之後午息..
琳..維..琪..佢地三個要測驗..
測左曬個午息囉--
之後到DT..
我經過放薄個到..
睇到老弓個薄..
之後無喇喇袁梓謙問我做咩..
我一轉身又撞到佢個頭..
痛死左..
之後個DT室門口..
我堆個人.
堆到佢坐左落個垃圾袋上面...
哈..笑死我..
之後上DT個陣..
個個張朗希想堆陳新咩..
但係堆唔到..
佢快仆..
笑死我肚痛..
放左學之後..
去左會所個個公園..
珊..琪..維..向到訓教..
我向到做功課..
佢地訓左咁耐..
我只係做左數學作業既一頁--"
之後..
太凍喇..
我地4個去左新港城..
之後經過戲院...
停左向到..
珊..同..維..聽日去睇戲..
之後我幫..維囉書..
之後..幫珊..囉"嬲"..
珊話.."你真係名付名x既工人.."
哈..
之後..
囉1陣再幫琪囉..
之後6點就番屋企..
倒數4日歌神唱歌..!!
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 90 | »
|