派左通識了.... 好多人係到CrY... 唉唉... 全班最高:62 我後面戈戈... 我得:50.5/80 好彩冇唔合格姐... -6-6
冇番銀樂...去左拔尖... 唔係好明個個人講乜... 好彩Irean係到.... 同呀曾..行... 仲有一個1c 叫fanny的女仔一組 .几. 之後瑤..kk...蚊...落左黎... 一齊走"