哈哈/\/\"
放假了...
今日好happy"
放左學係班房班留左陣:
之後落左去打排球"
打到好痛...
打到隻手指"
kennth同伍毫子落左黎...
我同小小丸子同周猩猩&BiRan叔就上左去..
BeCaUsE..xxxxx"
之後係班房玩.....
勁好笑...
兩男2女"
kennth同伍毫子上左黎...
諗住講燒野食個d野...
不過之後係到玩誠實&大膽
係咁轉到小小丸子...
轉到兩次係我...
不過冇咩問題...
哈...
玩到5點幾6點...
就走了...
同小小丸子一齊走...
|