放學之後就慘囉.. 4:15補Maths...慘死.. 補補下肚餓........... 補完之後.. 同左小小丸子去食''小丸子''=]... 一齊去左屯門碼頭海邊[撐枱腳].. 跟住一齊搭輕鐵返屋企.. 一路行..一路傾計....