平安夜lu------ 冇野做 現在是:02:28AM 好鬼夜but唔眼訓.... 點算好??? NOW..... I my 睇緊ㄒV.... 無聊中.........一3一” “女王的教室”
好悶呀!!!!! 有咩做呀?Yㄚ得我一個在發呆...... 【pS:只有兩個對的人...奇蹟就會發生""】
逼訓ing.............. .....................
講番入camp個三日兩夜先"第一夜"""" 夜晚"番到camp房 三.四點.... 你到玩" 比人捉左出去罰企" 話我地好嘈""" 無奈" because出面係聽唔到聲" 之後又話係出面睇到我地玩"......(閱讀全文)