cursorshelp
phoebe052426
暱稱: 1amSuperFish`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


陸運.﹏. 驚訝 分類: 未分類

2008-1-9~2008-1-10       是一個大日子"""
就係""校際陸運會""要去天水圍運動場個到"
本身係銀樂隊又係啦啦隊ga我""竟然....冇去到銀樂隊個到表演""
去左啦啦隊個到"

係呢兩日:::發生左d大事"
就係"""@#$%^&*!@#$%^&*

呢兩日都要6:45am番到去"
不過我兩次都遲到"
係7:08先番到去""
so bad"
4個口號""
(1)
S.U.C.C.E.S.S
success ! success !
F.1 is the Best"""!!!!

(2)
唔理你地幾咁威"
我地F.1最巴閉"
xxxxxxxxxxx"
橫掃全場係至威"

(3)
F.1啦啦!!
F.1啦啦!!
F.1啦啦 HAPPY & CHEER!!
F.1啦啦 HAPPY & CHEER!!

(4)
唔記得""/\/\''


第一日""::
係8點幾個時"
入左去個場到"
係跑道個到練"
練練下"跳錯左&仆到"
唉唉.... .\/.
之後...ENDING個時要比人踩""
搞到好疲倦
開始要打氣""
狂叫"".....
"F.1"加油"
又叫左4個口號"

叫到把聲沙晒""
第一日GA總分係
268""我地FORM啦啦隊暫時領先...
好野"""

第二日""
同第一日樣""
打氣....
不過今日有啦啦隊表演""
本身都好OK嫁""
不過最後ENDING"甩左腳"

最後......................
跳舞個PART得第三
公佈分數"
400幾分""
哇...好勁呀"""
連續五年冇F.1拎過全場冠軍""
WOW~

之後拎住個獎跑左400米"
傻左:
之後狂影相"""

THEN"
去左屯市影貼子相"
三男三女""

無奈.....
影完去左麥記.....END.....



2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


-||◆SlIdE﹏ 分類: 未分類

今日整左個slide""
好拎拎呀"""
開心