2008-1-9~2008-1-10 是一個大日子"""
就係""校際陸運會""要去天水圍運動場個到"
本身係銀樂隊又係啦啦隊ga我""竟然....冇去到銀樂隊個到表演""
去左啦啦隊個到"
係呢兩日:::發生左d大事"
就係"""@#$%^&*!@#$%^&*
呢兩日都要6:45am番到去"
不過我兩次都遲到"
係7:08先番到去""
so bad"
4個口號""
(1)
S.U.C.C.E.S.S
success ! success !
F.1 is the Best"""!!!!
(2)
唔理你地幾咁威"
我地F.1最巴閉"
xxxxxxxxxxx"
橫掃全場係至威"
(3)
F.1啦啦!!
F.1啦啦!!
F.1啦啦 HAPPY & CHEER!!
F.1啦啦 HAPPY & CHEER!!
(4)
唔記得""/\/\''
第一日""::
係8點幾個時"
入左去個場到"
係跑道個到練"
練練下"跳錯左&仆到"
唉唉.... .\/.
之後...ENDING個時要比人踩""
搞到好疲倦
開始要打氣""
狂叫"".....
"F.1"加油"
又叫左4個口號"
叫到把聲沙晒""
第一日GA總分係
268""我地FORM啦啦隊暫時領先...
好野"""
第二日""
同第一日樣""
打氣....
不過今日有啦啦隊表演""
本身都好OK嫁""
不過最後ENDING"甩左腳"
最後......................
跳舞個PART得第三
公佈分數"
400幾分""
哇...好勁呀"""
連續五年冇F.1拎過全場冠軍""
WOW~
之後拎住個獎跑左400米"
傻左:
之後狂影相"""
THEN"
去左屯市影貼子相"
三男三女""
無奈.....
影完去左麥記.....END.....
|