cursorshelp
phoebe052426
暱稱: 1amSuperFish`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


我靈魂團D人....-333-" 分類: LoVe StORy....

                                I LOVE U[BEN]
                                大家好!!我係沁曖....應該都無咩人識我.........=3=
                              我其實都係靈魂既人黎嫁....我好耐之前已經同左BEN ben做左情侶!!
                          我因為之前有好多比賽要練習..所以一直都冇玩姐.....
                      我好想係大家見證下....講↓呢番說話..
        
                      BEN  BEN!!!!
             其實我對你既愛一直都冇變過...
             我相信你都係....我好開心您一直都肯等我... 
               我知你等我等得好苦..
             我知你最近比人誤會而唔開心..
           不過..我一定會信你嫁!!
           因為我愛您..所以你講咩我都會相信...
           I   LOVE   U   BENBEN豬   
                                 希望大家會祝福我地..


§靈。魂〝愛葵::::公喜哂你丫benben    ~~~~~
                          沁曖我記得你係邊個~~~
                          希望{{{{{{{某人}}}}}}}}}}
                          都好似你地咁幸福~~~~~~

MEI﹏• ::::::::::某人係邊個.....!?"

=布丁= :::::::::::嘩∼∼都唔知你做緊乜,
                          肉麻到死你都講得出∼
                          勁!!!!
                          不過妹妹呀∼∼∼∼∼
                          d 仔講o既野要打八折∼∼∼xd
                          祝你地幸福∼∼∼!!!
                         
ben:::::.::::::::::無言.......
                          咁女仔呢

=布丁= :::::::::::關你叉事﹌
                          但我肯定你講o既野冇句信得∼∼﹌
                          應承左我,唔會同我細妹講∼
                          轉個頭,走黎唱通街
                          仲要COPY左我地講o既野,
                          COPY唔到o既逐粒字打返上去∼
                          俾我細妹睇∼∼〈實係人人一份,話我幾咁衰﹌〉
                          光係份耐性∼∼老娘服左你∼   
                          最勁係,有利自已o既話便周圍同人講∼∼
                          唔知你同佢地UP左乜
                          But光係搞到一d 人『誤會』〔〔〔某人〕〕〕,
                          搞到〔〔〔某人〕〕〕勁唔開心呢條罪
                          足以令我想〔呠..〕〔呠..〕你地
                          淨係呢個帖有D 人講野就有骨啦!!!
                         【都唔明你地,〔〔〔某人〕〕〕
                         【學你地﹌】已經避左你,硬係要挑起,仲要Hurt佢】
                          前途無可限量!!!
                          唔理你係背後講過d 咩∼∼∼
                          但以言語傷害、抹黑一個女仔,是最殘忍,最無恥的。


ben:::::.::::::::::你話係點就點
 
                          你唔好自以為事啦,老屈我
                          搞到個個信晒你,唔開心?我冇咩
                          咁得晒,自已覺得係就係
                          我又冇鐘意過佢,係你地自已認為
                          我1心當他兄弟,兄弟係有福同享,有難同當
                          對佢好d都唔得?雖然我後來先知佢係女仔
                          但我改唔到
                          我又冇做過,何雖認?
                          搞到〔〔〔某人〕〕〕勁唔開心呢條罪?
                          你又知我冇唔開心,下
                          最勁係,有利自已o既話便周圍同人講∼∼?
                          傻ga,我講左d咩牙<--又係你認為
                          唔好成日以為自已咩都岩晒
                          當自已想法就1定岩
                          你當你係神?
                          咩都係自已諗,你有冇係我方面到諗
                          全部都係自認為
                          唔好咁天真好不?
                          唔理你係背後講過d 咩∼∼∼
                          但以言語傷害、抹黑一個女仔,是最殘忍,最無恥的。?
                          你都有以言語傷害我
                          我冇以言語傷害佢
                          抹黑一個女仔,是最殘忍,最無恥的?
                          你都抹黑我,你估我好開心?
                          你到E+仲唔覺得自已做錯

菲菲魯:::::::::::::首先,我叫左佢唔好理我甘多
                          佢5听先搞成甘
                          係度講返聲SOR- -
                          我冇諗過佢會甘做- -
                          不過,佢都係睇唔過我俾人蝦先甘
                          我理解{但唔認同}._.
                          有人同我講左一些好難听的話
                          俾我睇左D同一個人私下的對話
       
                   令我好想知...為何我只是與一個人講過的話
                          幾乎所有人都知哂- -?
                          我冇諗到,你都甘對我=]
                          佢唯一話得岩的地方,只有這了^^

                          唔好理佢,好冇?
                          我叫左佢收聲,唔好再理我
                          罵左佢一晚了
                          所以請你也不要再同人講了
                          我+家姐講得岩的,係你好中2咩都講哂出黎
                          你唔講〔〔〔某人〕〕〕d 事出黎,佢地點知
                          其他的我替她向你{們}道歉=]
                          佢不嬲都係甘自我中心
                          向你地say聲  SOR

                          但你地真係好煩,好過份
                          明明都係 過去式
                          仲要係度講
                          仲要私下話我
                          有人同我講左一些好難听的話
                          俾我睇左D同一個人私下的對話
                          令我好想知...為何我只是與一個人講過的話
                          幾乎所有人都知哂- -?
                          請你地也要係我方面到諗
                          如果我唔係看得開
                          俾你地甘整法
                          我一早走左去自殺=]
                          所以請不要再提起了
                          無論何時^^
                          請求你們

                          P.S:你ASK過某人 "你話
菲菲魯係米女仔?"
                          雖遲左7個月,但我也想答你
                          
菲菲魯係一個好笨的女生
                          佢已很幸福
                          所以請不要再管她了.

                       (以上D野可能會粗左小小...s0r先...
                        不過我冇份打)

       你地覺得邊個岩....
                                 邊個錯....


-/\/\- 分類: 未分類

係係...
唔記得左..
上面個幅圖靚嗎?
型-333333-"