好悶呀... 今日係H0mE冇野做... 攪到我要幫呀媽手....汁屋 無奈-3333333333-" 聽日去人H0mE住" HaPpY" BeCaUsE有得玩V" KakAKakAKa...""""
心情圖案” 今日去左兆禧輕鐵站個到等齊人... 有”康叔...mE,,,,小小丸子,,,,,,呀蚊 kenneth-------伍毫子<<<----遲到-0-" (依到達Ga先後次序/\/\")之後行左去湖山.... HapPy..."""""""" 租左單車之後係個場個到 踩左幾個圈"......(閱讀全文)