好了很多... 食左D消炎同退燒藥/.\" 很苦.. 苦口良藥... 想...明天也能如常上學吧"/\/\" 希望吧`
補打... 心情圖案..""" 好辛苦....今朝唔知做咩... 個身忽冷忽熱咁.... 之後拎左枝探熱針去探熱...38.5度,,,,,,發燒.....sO...冇番BanD...勁辛苦.... 之後又喉嚨痛.,.""呀媽為左我一個就去左煲粥........(閱讀全文)