心情圖案: 好耐都冇UpDaTe個日誌啦... 遲Dd補打番先"""""""" 好想去睇戲呀... 睇p.S I lOvE yOu... 最衰屯門冇得睇... 如果唔係ga話... 一早睇左... 搵人去睇...
唉唉唉 唉唉唉 唉唉 唉唉唉 唉唉 唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉 ......(閱讀全文)