哇哇... 今日係我表哥的結婚... 好hApPy呢.... 也沒有什麼特別的" 去左教堂...見到佢地係到準備緊d野" 哇哇....個新娘好bEaUtIfUl呀.. 完左.... 4點幾~5點到... 去左樂富某間M記..." 爆棚.... 不過都搵到位座.... 5:30~6:00到 要搭mTr去尖沙咀間Y.m.C.a 去食蒲飛... 到左... 同表哥影番幅相相啦"... ............................... 食完就走lU,,,,,
今日.... 番學冇咩特別事... 不過... 放學" 搭輕鐵"" 本身我就同呀 撞到頭丁妹個蝦子餅bor... 應該個個都知啦" 同頭丁去左M記... 佢去買野食"......(閱讀全文)