今日...
考試最後一日...
考完...就當然去街街啦"
有杜LiNg...周猩猩﹏板"""
瑤&耀**蚊------我
係學校考完試...
得飛的去屯市...
有人比mOnEy...
去左屯市...
之後上左三樓"
間間都未開門...
見到有間 "冒險樂園"
但未開"
好無奈咁去左M記...
我地忘記左一個人...
個個就係...
KeNnEtH cHaN...
好慘...
叫佢11:00am去M記等"
不過唔係準時到...
遲左...
之後去影左2張貼紙相
好樣衰"
So BaD"
但周猩猩用左2蚊..
黎...抽公仔...
中左"
之後去"冒險樂園"
去擲彩虹...
周猩猩又有個公仔
好好玩"
之後去左
瑤個hOmE:
好玩"
係到度玩跑...
超低能...
但我要番番學校...
So係1:20分去左輕鐵站"
遲左...
好彩冇比人罵"
去戈戈叫""
"醒目oNlInE 分享會...
去完...就番左HoMe"
完"
|