今日放學 銀樂隊... 練練下.... 又話要落下面練 六點幾先走得,, 同牙蚊 ,y0仔 ,Kk 一齊走 行行下,無lala見到架K52-) mE,,,,y0仔,,,,牙蚊追車\./" Kk仲慢慢行-0-' 最後 等等... 6點45-6點55 到先有車....-0-"無奈....
還有2日/\/\"好興奮唷"