本身約左2個靚女去游早水 ,點知我教個鬧鐘教左8點-_-"""囧死了。
跟住媽媽三反四次咁叫我起身,我e個愛床之人當然唔會離棄我個寶貝啦 。直到10:35(大約55),有人禁鐘-.-"我唔記得有人泥裝新電視@_@",點知佢拎走左個舊電視之後,就咁放個新電視係地下-.-"搞到我一起身冇電視睇\口/。佢話要等到2點幾先有人泥整-_-oh my god-.-"
跟住食一堆乾左既米粉-.-,都唔知媽點煮嫁-.-"""跟住佢開收音機聽=_=,我至憎聽收音機,仲要係講財經-___-悶死!!!
跟住媽媽超醒目地出街搵人玩-.-,我做數55,懶乖 。跟住去到2點03分,有人禁鐘o_O。之前牙Ba叫左我唔好開門住,因為媽媽BaBa都出曬街,等埋佢地反先好開門。咁我咪唔開門比戈個人lo....跟住媽媽BaBa返到黎,我先開門=_=佢地問我做乜唔開,我話去左次所(好醒 )。跟住裝電視啦,問反先知個電視37吋o_O,畫面好好睇@@b,d聲又正,爽^^
裝完電視之後,同媽媽BaBa去飲茶,冇乜特別-___-。不過見到個好似女人(樣)既男人,但個身係男仔(一睇就知),睇完令我大開眼介!!!!
跟住牙Ba就去左返去公司。媽媽同我返上屋企,跟住佢過左陣都去左反工。我就睇電視-.-",睇左差唔多媽媽返 ,好睇 ,冇計啦^v^
總結:新電視令我發現睇電視係一種享受 。
分類: 未分類 |