phoebe929 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
βhθeBeBB×尾二
由於之前個blog唔記得左個pw=_=所以要開個新ge-_-""
我 的 資 料

暱稱: 尾二
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
想講反31號...-__-
食屎大!!!!!
歡迎家庭新成員^口^
得閒得濟-___-
日 誌 分 類
全部 (5)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 5
留言總數: 17
今日人氣: 5
累積人氣: 348
RSS Feed
2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天
歡迎家庭新成員^口^ 開心

本身約左2個靚女去游早水,點知我教個鬧鐘教左8點-_-"""囧死了。

跟住媽媽三反四次咁叫我起身,我e個愛床之人當然唔會離棄我個寶貝啦。直到10:35(大約55),有人禁鐘-.-"我唔記得有人泥裝新電視@_@",點知佢拎走左個舊電視之後,就咁放個新電視係地下-.-"搞到我一起身冇電視睇\口/。佢話要等到2點幾先有人泥整-_-oh my god-.-"

跟住食一堆乾左既米粉-.-,都唔知媽點煮嫁-.-"""跟住佢開收音機聽=_=,我至憎聽收音機,仲要係講財經-___-悶死!!!

跟住媽媽超醒目地出街搵人玩-.-,我做數55,懶乖。跟住去到2點03分,有人禁鐘o_O。之前牙Ba叫左我唔好開門住,因為媽媽BaBa都出曬街,等埋佢地反先好開門。咁我咪唔開門比戈個人lo....跟住媽媽BaBa返到黎,我先開門=_=佢地問我做乜唔開,我話去左次所(好醒)。跟住裝電視啦,問反先知個電視37吋o_O,畫面好好睇@@b,d聲又正,爽^^

裝完電視之後,同媽媽BaBa去飲茶,冇乜特別-___-。不過見到個好似女人(樣)既男人,但個身係男仔(一睇就知),睇完令我大開眼介!!!!

跟住牙Ba就去左返去公司。媽媽同我返上屋企,跟住佢過左陣都去左反工。我就睇電視-.-",睇左差唔多媽媽返,好睇,冇計啦^v^

總結:新電視令我發現睇電視係一種享受


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 phoebe929 的日誌)


楓楓 於 2009-08-31 02:17 AM 發表:
車車 你好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy950629 於 2009-08-13 12:04 PM 發表:
吾ing要
我同珊珊都係10~11點幾仙起身
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]