umum....因為暑假冇時間開,同因少少私人問題,所以冇開到birthday Party(唔好話我低能唔該,雖然我係!!!)。所以就遲到10.31開啦(有得開好感動-.-")
咁就.....時間返反去10月31號既朝早!(望下錶先0v0)
11點,牙媽無啦啦拍我門,問:喂~你d朋友幾時黎嫁??,
我:11...點半囉(極度眼訓地說55),
媽:但E+11點啦bo-v-
我囧左!!即刻彈落床,刷牙洗臉。同整個薯蓉。
11點45分,珊姐黎到,玩大富翁,我仲整緊薯蓉-.-。
12點左右,薯蓉搞定0v0 b
12點15分,m巾到左,整蛋糕d裝飾。
跟住跟住....2點左右,齊人了:)
and then....玩囉-.-食野囉-.-
總結:雞翼最快比人食晒,跟住係意粉,薯蓉xd,跟住係"波羅腸仔",沙拉冇人食=_=陰公-_- 蛋糕佢地都話好食:)好開心=]  
分類: 未分類 |