phoebe929 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
βhθeBeBB×尾二
由於之前個blog唔記得左個pw=_=所以要開個新ge-_-""
我 的 資 料

暱稱: 尾二
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
想講反31號...-__-
食屎大!!!!!
歡迎家庭新成員^口^
得閒得濟-___-
日 誌 分 類
全部 (5)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 5
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 343
RSS Feed
2009 年 11 月 2 日  星期一   寒冷
想講反31號...-__- 疲倦

umum....因為暑假冇時間開,同因少少私人問題,所以冇開到birthday Party(唔好話我低能唔該,雖然我係!!!)。所以就遲到10.31開啦(有得開好感動-.-")

咁就.....時間返反去10月31號既朝早!(望下錶先0v0)

11點,牙媽無啦啦拍我門,問:喂~你d朋友幾時黎嫁??,
                                                 我:11...點半囉(極度眼訓地說55),
                                                 媽:但E+11點啦bo-v-
我囧左!!即刻彈落床,刷牙洗臉。同整個薯蓉。

11點45分,珊姐黎到,玩大富翁,我仲整緊薯蓉-.-。

12點左右,薯蓉搞定0v0 b

12點15分,m巾到左,整蛋糕d裝飾。

跟住跟住....2點左右,齊人了:)

and then....玩囉-.-食野囉-.-

總結:雞翼最快比人食晒,跟住係意粉,薯蓉xd,跟住係"波羅腸仔",沙拉冇人食=_=陰公-_-  蛋糕佢地都話好食:)好開心=]

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 phoebe929 的日誌)


aszx159753 於 2009-11-14 02:40 PM 發表:
好中意食沙拉的說=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aszx159753 於 2009-11-13 06:23 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy950629 於 2009-11-02 11:42 PM 發表:
雞翼好食牙=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]