2006 年 5 月 5 日 星期五  |
好悶  |
分類: 未分類 |
今日係假期
係屋企,冇得出去,好悶
同人玩ICQ
唔想做功課,想出街,但唔知做乜好!
係6-5-06既早上12:00再打既
我唔明點解我要咁辛苦?
點解世界上冇人明我想點?
點解我要俾人日日鬧?
點解啲人咁中意玩我?
係咪我好好玩?
點解我唔可以出去玩?
點解我要出世?
點解我為婆婆好,佢唔知,仲要鬧返我轉頭呀?
點解我要做屋企啲野,人地唔使?
點解人做細路,我做細路,做得我咁慘呀?
點解我比其他人仲要堅強?
我都想好開心咁生活,點解唔得?
點解我會成日喊,但係人地面前我要笑?
點解我要笑,要開心呀?
點解...............
心中有千千萬萬個點解
但有邊個可以解答我
|
|
|
|