今朝返到去,唔算太早
個天陰陰地,諗住唔使早會
點知佢開咪嗌我地落去,激死
上完早會就上英文
2堂英文,第2堂攞黎排話劇
笑到我乜咁
好好玩
食完LUNCH要上返課室test BCA
好煩,好白癡既Test
我好多都係亂做,冇做
今次肯定肥佬
唉!好煩!