今日真係慘呀!
琴晚唔記得較鐘,今朝就唔記得左起身,結果八點先起身
起身之後,就梗係拿拿淋出門口啦,落雨,又冇帶遮,唉!
返到學校已經8:30,返到課室,就上英文堂同埋宗教堂,超悶!
10:00放小息,我同煲文又落一樓搵人,點知個位仁兄就落左canteen
咁我地落去canteen搵佢,點知搵到佢,問佢野既時候,佢先叫我地lunchtime搵佢
打鐘,又上英文堂,不過是oral堂,我地落左去english corner睇碟
套野嚇到我嘔泡咁濟,之後上普通話同music
因為今朝遲到,lunchtime要到hall門前罰企
本來要企到1:30既,但個呀sir好好人,係1:20就放左我走嘞
上到去冇野做,又過左2堂中文,最尾果堂係週會
死得嘞,因為琴日冇留堂今日要補留
結果週會完左,被miss當眾嗌名留堂,oh shit!
留堂既時候啲F.2 F.3係到嘈,到5:00可以走既時候阿SIR就唔比我地走
搞到5:15先放我走(係我炸,啲F.2 F.3仲留緊),好彩羊羊班人肯等我,先唔使一個人行落山.
|