1
%u52A0%u5165%u6211%u7684%u6700%u611B
link
又更新了~ 最從更新:9 / 8 / 2007 Last Updtae : 10 / 8 / 2007
:

2007 年 8 月 11 日  星期六 晴天 晴天


終於可以開始寫blog啦! 驚訝


▲比卡的兩隻公仔是也。是好久已在我家的一對超~ 11-8-2007


最後還是回歸寫blog生涯, 真自由呢~ Freedom 由此而生的概念,成為了本blog的名字~

等了這麼久才寫因為是整blog skin ~ 版面的設計是也

還是選用天空自由感為主題呢! Freedom的圖幾多下, 如果可以的就等一下了lu. ( = = + )

中途失敗左5,6次 ( 囧 ) 不過最後用 Dreamweaver 的圖層ko 了~~

[ Layer E 家野真係任用吾嬲, 吾滿意就落手 ]

自由 - 大家可看見右上的氣球物體動?? 係飄一下而已......

大家多D留言啦~ ^^ THX


Re 一對超photo : 左面的那隻做乜陰笑..... = ="

刊登時間︰2007-08-11 09:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pikachu 的日誌)


rainyka 於 2007-09-30 11:36 AM 發表:
比卡.......你返來la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elvis 於 2007-09-27 10:02 PM 發表:
比卡...回來吧!!!
很多會員都原諒你了!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



<正版腐男> 於 2007-08-26 11:29 AM 發表:
2隻比卡...是不是一兄一妹XD?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincenthoho 於 2007-08-17 08:35 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



Icer 於 2007-08-16 05:02 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Join?? I won't.... WPHK has been already developed, elvis and Jeffery can hold it, that's all
Posted at 2007-08-17 07:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gary95 於 2007-08-13 10:15 PM 發表:
halo=]
我想問呢..
你呢個skin點樣可以整到咁靚既?
即係上面可以整到個logo同加入我的最愛,
仲有點樣可以整到新留言、最新網誌、月曆同個人資料一個框一個框咁分開??
可唔可以教係我呀比卡大大..?
希望可以啦~
我覺得你個blog真係好靚~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我係用dreamweaver先整左∼

跟住貼上去Qooza lo∼

^ ^
Posted at 2007-08-14 11:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AleXFoR 於 2007-08-12 10:35 PM 發表:
比卡-0-你右邊隻比卡超我都有^______^
你個blog好令^_____^上面個寵物小精靈(?)識飛-口-好型!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]









pikachu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
mode
好好天呀~ 心情吾錯
哈∼放一下畫作 >u<...
活水係乜???
分享香港松鼠的照
終於可以開始寫blog啦...
最近三個月尚無任何留言
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1