1
%u52A0%u5165%u6211%u7684%u6700%u611B
link
又更新了~ 最從更新:9 / 8 / 2007 Last Updtae : 10 / 8 / 2007
:

2007 年 8 月 14 日  星期二 雨天 雨天


分享香港松鼠的照 開心



比大家睇下我在山上影的相,這是由合和上去的那座山
去到活水一跟住一直去就見倒有個松鼠聚處.多在早上8:00至9:00AM出沒
(基本上我成日都去果道,好多人去嫁XD做下運動丫嘛!)


看一下松鼠!D人個個都比野佢地食 (好精, 識選擇∼)

佢地多數食花生。 睇住佢地用牙開殼好正。

http://www.sjc.edu.hk/~ykwong/hill.MPG看我拍下的松鼠

刊登時間︰2007-08-14 03:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pikachu 的日誌)


<正版腐男> 於 2007-08-26 11:35 AM 發表:
隻松鼠好Q呀~~~比我想像中大...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chris0408 於 2007-08-15 02:53 PM 發表:
hello !!!!
I open a blog .....
and do u know anyone have also have a blog in SJC except u??????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi Christoper, sorry about that, I don't know about the qooza of other classmates, and I don't think they will use qooza instead of xanga = ="

anyway, I will continue to find, add me to friends ^ ^
Posted at 2007-08-16 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dddd201314 於 2007-08-14 09:41 PM 發表:
路過的
十卜你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AleXFoR 於 2007-08-14 08:27 PM 發表:
比卡-0-你左上個add in favourite係唔係打錯左- -唔係 my favourite咩?

重有,,我個blog宜家整到fx都睇到啦^ ^試試看!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]









pikachu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
mode
好好天呀~ 心情吾錯
哈∼放一下畫作 >u<...
活水係乜???
分享香港松鼠的照
終於可以開始寫blog啦...
最近三個月尚無任何留言
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
1