唉~!!
我今日明明係把個歷史Project放左係書包架ma。點知返到學校唔見左bor。
死啦~!!今日就係最後限期了。唔交就要留堂架,唔知聽日交ge話,老師會唔會俾留堂紙呢~!!
仲有啊~!!本身今日英文要小測架,點知miss ho 突然話取消左bor。都好,可以聽日先至小測,還掂我都唔係溫得好熟啊~!!!