好耐冇寫blog喇~!!
因為唔得閒牙
首先講下學校先la
我入左2C班,中文老師日日要我地做好多好多功課,一係抄書,一係默書。講講下好似聽日都要默書wor,又未溫...唉~!!
數學老師係個中年男人,個樣好似on豆,佢姓tang。成日講黎講去都係同一樣ge野
佢上堂簡直係係度抄書lor,書上ge例題同步驟都抄上黑板到lor,
咁我地一共有A.b書兩本,咁佢味抄曬兩本書lor
而家我好鍾意林依晨呀
可能因為佢出左碟la
D歌都幾好聽ge
仲有今日係9月13日,係呂kai容的生日
係呢度
祝你Happy Birthday
生日快樂
你個生日present我13日先俾你la
果日都係你生日牙ma
|