好耐冇寫blog喇
因為呢段時間係度玩一個online game
就係新絕代雙驕Online喇
真係超好玩牙
琴日何mei打黎問我全年全級第幾名
我咪話xxx lor
之後佢就話我F.2係讀2C班
我問佢點知 佢話1A班ge MISS話左俾1A班ge學生知個分班程序
so 我係讀2c
唉 我 何mei&呂鬼三個都唔同班
不過2c都幾好 又唔係好差又唔係好勁ge班
都ok la
何mei 呂鬼 我地F.2冇得同一班喇
I hope we will happy in F.2