您已經停留了
ping_2009
暱稱: pInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
YES野 清貨大平賣BY2....
long time no write b...
暑假
這十天做的事
Long time no see
文章分類
全部 (64)
100問 (4)
fd子 (7)
生活點滴 (40)
學校 (9)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 300
今日人氣: 0
累積人氣: 2532
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 10 日  星期二   晴天


好彩冇俾MISS捉姐。Lucky~!! 開心 分類: 生活點滴

哇~!!我今日真係好Lucky啊~!!

今日我地個早讀課有三個miss黎檢查儀容啊ma~!!

你知唔知啊~!!我d手指甲係過long架呀~!!

但係我超Lucky,冇俾miss捉到啊~!!

可能因為我俾手指甲佢睇ge時候冇伸直啦~!!

我只係係咁已俾佢睇下。

佢就冇睇到我d手指甲過long lo~!!

點都好啦~!!總之冇俾miss捉到,已經係好lucky ge事黎架啦~!!




訪客留言 (返回 ping_2009 的日誌)


Inorl 於 2009-02-12 05:01 PM 發表:
Comm_nt;)l0k*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lky2008 於 2009-02-11 12:53 PM 發表:
痴線ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你知道嗎??
如果俾MISS捉到ge話要記缺點架~!!
我冇俾人捉到咪算係好彩lo~!!
你竟然話我痴線ge
Posted at 2009-02-11 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]