太好喇~!!
我英文小測合格啊~!!
雖然只係合格多少少(42分)不過都好喇~!!起碼合格啊ma~!!
今日放左學冇立刻返屋企,去左鯉魚門廣場果個,想買叉夾但係我搵左好耐都冇。
我去到文具店果到看到SO SO燕&牛丸。之後看到有得扭YES card,我扭左三張,有辰亦儒(白卡)&唐禹哲(閃卡)&林峯(白卡)。
你地要唔要啊~!!
賣俾你啊~!!
要ge就話我知啦。