我今日去跳舞,miss包叫我地做個動作,
做做下個動作,我D髮叉就趺左出黎,miss包話:做左趺曬d羅思出黎ar。話我d髮叉=羅思。
仲有,我跳跳下,連個計都散左。
miss包help我綁番。
同我挷頭髮ge時候,就話我d頭髮好柔。
d同學仔聽到miss包咁講,之後個個走黎摸
d同學仔之後就話,係bor,好柔,我d頭髮都冇你咁柔。
佢地係咁摸,摸黎摸去。
我係咁笑。