今日我媽咪放假,所以去左行街。
我對番學ge波鞋破了,所以我想買個第二對。但係行黎行去都睇唔合我心意。都有一對ge,不過有dd金色,唔知學校俾唔俾。所以最後冇買到。
行行下,睇到BSX果到有d直傘賣,而且我把傘又好細,咪買一把lo。
係咁.....
閃.......