今日我同呂鬼勁白痴lor,
上電腦堂的時候,我地係咁聽人地翻唱d明星ge歌,e.g 阿sa 的二缺一&by2 的我知道,不夠成熟,DNA,愛丫愛丫etc
d人翻唱得好難聽ar,我地蹲係個主機到聽,係咁笑
搞到連miss都黎問,我地係唔係有問題
上LS堂時候,我叫黃天蔚call me,而呂鬼就叫鹹魚call 佢令到我地個手機震,好好玩&好舒服。
today is 白痴day