


|
The Grudge..... |
| 2006 年 8 月 27 日 星期日 | ![]() |
Today...我C左美國版咒怨.....哈哈~~ 幾,恐怖下~~~哈哈~~ 一直有個細佬仔出黎嚇人~...............本來都我都唔係好驚///因為某D人.O係我後面到嚇我~~正賤人! 哈哈......................我TODAY 準備個SPONGE CAKE....明日整CAKE!!! I can`t wait ! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 356 | » |