


|
整野食~ |
| 2006 年 8 月 25 日 星期五 | ![]() |
哇..........哈哈~ TODAY..係JAP O知時.我地係到整野食呀嗎........哇..勁多煙呀~~~ 都唔係好好食JE~哈哈~~係SCI真係悶到爆!!!都冇野做....唔係冇GE~...係冇人做JE!!!! 車....真係悶死我呀!...係CHI O個時LE..我諗個中文教師.....哈哈..真係YU爆囉~~ 個PARENT MEEETING冇人去呀嗎..佢仲個個問一次喎..佢會唔會FEEL REJECTED LE?!哈哈.. 仲有!!!我個CHI 班有20幾個人呀嗎.....得幾個下年CHOOSE CHI 4 OPTION喎..佢仲"TONG" ELLI 呀..PHILIP呀..我呀... 講如果我下年唔CHOOSE CHI..我LATER..D 中文LEVEL就會係小學程度喎..... 哇...佢仲話佢有O個D BOOK 係中學程度GA 喎..係!!!咁係好!!!但係要TRANSLATE 佢喎..寫死人咩?!!! 但係我都唔會CHOOSE CHI啦~~COZ我HAND 左我個OPTION SHEET LU!!!哈! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 356 | » |