


|
正呀~!!!!!!!!!!!!! |
| 2006 年 8 月 29 日 星期二 | ![]() |
TODAY係呀GEMMA 生日~~~我整左個B-DAY CAKE俾佢..整都好靚呀!!! 我唔記得BRING我個CAM!!!死啦~~上左車先記得喎.......EEEEEEEEEE!!!!!!!!! 都幾好EAT TIM~~~好開心呀!....TODAY 真係好HAPPY啦~~~ 明日我就MISS左JAP啦~!!我唔係咁想..我想MISS左我CHI多D~~~哈哈~~ 唔知FIONA 幾時ON LE????TODAY D PHOTO 係佢TAKEGA~~~我等佢放PHOTO "LOCK" 個COMPUTER到GA~............CAN`T WAIT!...哈哈~~ 我用左好多心機整個CAKE GA!!!都整得OK~~但係佢地個個都話好正喎~!!! YEAH!!!個CAKE 都幾SPONGE GA!!哈哈~~~AIYA.....我好HIGH TIM.. 哈哈..FIONA ON 左啦~~我NOW 等佢SEND PHOTO 俾我JA~~~快D啦!!!!我等唔到啦!!! 我要去EAT DINNER...LATER 再寫+ POST PHOTO!!!哈哈~ --------------------------------------------------------------------------------------------------After Dinner D PIC SEND左黎啦!!!!!YA!!!我要POST呀!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 356 | » |