


|
HI! |
| 2006 年 8 月 11 日 星期五 | ![]() |
TODAY....我想去FIND YURIKA GA~~但係........... .FIND唔到佢..咁./我就俾左張PAPER 俾個日本男仔啦~~哈哈..叫佢HELP我俾呀YURIKA囉~哈哈 ..佢真係好鬼怕羞呀..好得意呀~~哈哈...唔知幾時先可以見到佢地LE~~~哈哈... 佢地下個星期三就走啦~~~有D唔捨得呀~~~><"" THIS WEEK.都有D BAD MOOD............係OTHER THING...個MAX TEST 好難呀...我一定唔PASS........KK |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 356 | » |