


|
今日....真係冇眼C 呀~ |
| 2006 年 8 月 3 日 星期四 | ![]() |
今日..JQ整到我真係...唉...好嬲佢..都唔係嬲........但係唔知點講~~ 仲知今日就好似頭頭碰着黑啦~~~ 係english 时..個老師嬲到爆呀~~D人一直係到笑..但係我唔知佢地係笑咩囉~~ 個老師嬲真係...........唉.........第一次見佢咁嬲..... 現家............japanese 老師都知我個sis係who啦~ 唉..我唔like 今日......................
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 356 | » |