


|
去左釣魚 |
| 2006 年 7 月 30 日 星期日 | ![]() |
哇..去左一個不知名O既beach........去O個時勁多个彎呀~~~ 搞到我好想嘔...好采.........去到O個時見到一隻好可愛O既海獅.....好鬼得意~~~哈哈.. 不過影唔到相...不過佢真係好得意..我唔會忘記佢........哈哈~ 番屋企O個時.......要行番O個條路....真係有d想嘔.......番到屋企O個時..... 我先知GARY去左我屋企.......好采我O個時唔係到..我唔想見到佢...我post番d相先呀~~哈哈~
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 356 | » |