


|
今個星期都冇咩寫到日記... |
| 2006 年 7 月 28 日 星期五 | ![]() |
今日都咩野呀~~ 我明日就去HENDERSON MALL 啦~~哈哈~~~~~~ 鍾終可以見到呀HY啦~~~冇見佢有14 星期~~~唔止14個星期啦~~ 今個星期.........我發觉我自己好HATE 2 個人...但係...佢地2 個係我曾經O既好好好好朋友///......... .佢地做左朋友...我就得我一個~~我唔MIND..COZ..我都唔LIKE 佢地~HEE~~ 我唔想係LEE到寫佢地D BAD THINGS.....COZ..我大個READ 番我個DAIRY.... .我唔想UNHAPPY/ 記得番我曾經唔開心O既日子~~ 我要我日日都咁開心~~!死~~~ O岩O岩.HY 打黎..話.佢要去個FD PARTY..SO... 明日冇得去HENDERSON..留係屋企到做ASSESMENT啦~死啦~><" |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 356 | » |