


|
今日好大雨~~ |
| 2006 年 7 月 19 日 星期三 | ![]() |
今日都OK~~~ P.E O個時我冇咩玩到..個TEACHER 就叫我唔好咁~~我唔想GA BOR~D 人都唔PASS 個NETBALL 俾我~我點玩JE?? MAX O個時..有D唔FAIR 囉~~冇啦啦話我敲我個抬喎..驚嚇我呀~~~仲有呀..我冇BRING我個MAX HW書,..佢要我留低做MAX ~~咁我唔識.....佢要我留番做作業....>.<.. 明日elli去個咩COURSE..SO.明日得我一個呀~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 356 | » |