


|
2 日一起寫...... |
| 2006 年 8 月 6 日 星期日 | ![]() |
講左昨天先啦~~~唉..個天竟然下雨,,,,,,,不過我都去左HENDERSON...哈哈...HY CHANGE左好多囉~~ 我都唔認得佢...哈哈.....我&佢都冇咩拍照片.我&佢去左個JAP SHOP...哈哈...見到有LEE 樣野..個樣好FUNNY~ 然後..我地去左NL啦~.......咁HY 就走啦~~~SO..我就跟CONNIE 佢地啦~~佢地去左MCDONNALD..咁 我就去O個到MEET 佢啦~~佢地吃左好多野..有照片為證..哈哈...咁我地係MCDON到拍照啦~~哈哈~~都幾FUNNY...好啦~~
講番TODAY..我都仲咪FINISH 我個ENGLISH RESEARCH...唉..我都FIND 唔到..唔知點好呀!!!唉.......... 有D BAD MOOD...............可能係屋企D 野啦~~好煩呀~.... This week有2個test,,一個係sci........一個係maths... 係Mid year exam.......好煩呀............我唔想做test呀!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 356 | » |