Hello~
今日派卷卷丫,緊唔緊張呢!
小Qoo就慘la...知道有兩張卷唔合格...
嗰兩張卷係......Eng Dictation 同 Eng Language 呀!
好慘慘呀~...............................................
三日冇打日記!
原因係...冇野打
三日都咁悶,冇咩好寫丫~
係琴日去左swimming~
幾好la~
有一日唔駛咁悶!
考完試~
休息~
發悶~
正常~
但係~
都冇人理我~
小Qoo鬆一口氣lu~
因為......考曬所有試la~
仲有一樣呀! 今朝小Qoo見到彩虹呀! ( 係真嫁 )
It is very beatiful!
哈!
不驚不覺已經到左考量啲最後兩日la~
加油呀!各位!