5日,5日!
Hello呀!
今日考中文覺得點呀?Easy or Difficult?小Qoo我第一板唔係好識呀!
聽日就考數學,各位加油呀!
Hello! Bye!
大考la~,祝各位大考有好成績呀!
今日第二個小息之後,番上課室見到最中2啲原子筆趺左落地
仲趺爛左,小Qoo問邊個整,個個都話唔知,小Qoo好想喊呀!'-w-'
但係到左Art堂,我同連綽瑤講
佢話"每個人都有錯嫁,佢可能唔小心姐! "
哈!我又開心番la~