今日真係very happy ar~點解?........好多開心事囉!
上I.S堂,狂摺紙,摺左個骰仔,仲教埋春芳!
食lunch,又講左好多好野!哈
今日係我中一之中最慘啲一日呀!
最慘係Music堂,全場衰曬! 仲好驚呀!
所以冇乜心機上Eng堂!
放學個時,呀兩做算話係GoodFriend啲走左~
呀曉妮就跟我去H.E室拿野之後,去Misic Room補考..........得左!
I AM VERY HAPPY!
番到屋企即刻彈遇見神.........嘩!原來咁二嫁!
係唔係好搞野呢,Shcool:唔識 ; Home:好二
今日係數學堂好好笑,
Ashely問周圍啲男生一D..............性問題.................
不過,佢問得好搞笑,我地都笑到慒左!
不過,係中文堂,默書就唔合格,呀36話啲!
Hi~
冇野講la~
bye~
.........................................
都講一句,
祝大家大考成功!
Ya!
今日係小Qoo係中一最開心啲一日呀!
Because今日有黑雨呀,可以早放學呀!
仲有呀!本日記會努力架!