MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

*﹏我的、小天地;)
*﹏You Will Know All About Me=]
pinky668
暱稱: Tung;)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-17
2011-05-07
2011-02-01
2011-01-03
2010-12-22
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 181
今日人氣: 29
累積人氣: 4403
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Date:2010 年 2 月 4 日  星期四   Weather:陰天


My TopIc:Who Am I?! 鬱悶 classify: 未分類
SharE TimE:

I feel so sad -____-''
I always think that ''why people are so happy??''
who i see are always smlie...

好耐都沒有打blog嚕xP
♥今日上左2堂VA''
我同chrisy差唔多2堂都係到拆釘xD''
拆到手都痛埋-____-''

♥Lesson Three: Maths=]
今日Mr.Chan無返,,,
我地係到講D唔恐怖GE鬼故-___-''
但係Anthony Chan就講左一個好好笑GE鬼故出黎xD''

♥Lesson Four: Chinese
哈哈,,,我問答竟然有甲- ;)''
不過都無乜聽Ms Fok講書-___-''
Sorry呀!!!Ms Fok;)
我下次會比D心機聽書GA NA=]

♥Lunch=]
同KK去左文理果邊買飯食=]
今日都唔係好好食-3-''
LUNCH都可以係我一日入邊最開心GE時間=]
因為有你地哩班friend陪我=]
唔開心都會開心反晒=]
thanks all of you=]
and I love all of you;)

♥Lesson Five: Geog-___-''
I hate this subject!!!!
because i hate the teacher-3-''
it is so boring on geog lesson-____-''
i'm sorry`
i don't want to hurt you,Ms Yan...
but this is my feel of your lesson-____-''

♥Lesson Six: Bio
見到個個訓晒咁,,,
我都好想訓呀!!!
但係我ge理智一直同我講...
你唔可以訓ga!!!!
跟住就想訓都訓唔著-____-''

 

♥Lesson Seven: Chem=]
Because i love chem
so i love this lesson too=]
although the marks of chem in the first exam is quite poor...
From now on i will study more harder....
Chem is my frist choice
so i must be harder=]

現在...我知道他有了愛人,,,
我的F.3也只會有成績and結他了!!!
其他的...對我還重要嗎?!

 

The End:2010-02-04 10:58 PM:  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Date:2009 年 6 月 5 日  星期五   Weather:晴天


My TopIc:*﹏My Topic :我地F.2最後的上課天-[ 不安 classify: 未分類
SharE TimE:

*﹏今日終於都黎啦...
一開學果日就想快D完左個F.2,,,
旦係我依家真係真係好唔捨得離開F.2E-[
離開我們的202-[
離開我的077 Locker-{
希望我地F.3可以原班升Na...
雖然有D下年一定唔會再同我同班,,,
旦係我都好想同佢地繼續做FD-]

*﹏LessOn One+Less0n Tw0 : IT
今日係Day3,,,
所以頭2堂都係IT....
今日我地要考試,,,
唔識呀>3<'`
第1堂考完之後,,,
許SiR比我地上網玩...
上左Fackbook冇耐...
就係咁比《宋KK》綁架-3-'`
走一次佢就綁一次-3-'`
真係好過份-3-'`
我話果【此仇不報非君子】
你睇住黎啦...
我會報仇架

*﹏LessOn ThrEE : MCE
今日MCE冇教書...
講反天后誕果D野...
ConnIe 20分(Full Mark)
好勁=]
犀牛浩話同我鬥低分-]
輸左請食飯Wor....
佢19分我13分
點知佢講野唔算數Lo-3-'`

*﹏LessOn Four : Maths
我最愛的Maths堂=]
自修,,,
我溫中史xD

*﹏LuNcH=]
今日係我地一齊F.2一齊食Ge『最後的午餐』
所以食得豐富D=]
去左食M記-V-'`
我會好真惜我地今日『最後的午餐』ge回憶Ga=]

*﹏LessOn FivE : 中文
又係自修=]
我就同connie佢地玩=]
好開心AR=]
 

*﹏LessOn sIX : ENGLISH
今日Ge最後一堂黎嚕=]
不果英文都冇D咩...
都係咁啦=]

 

我會永遠記住今日GA!!!!!!
再見了我的077 Locker

The End:2009-06-05 05:20 PM:  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]