SharE TimE:
*﹏今日終於都黎啦...
一開學果日就想快D完左個F.2,,,
旦係我依家真係真係好唔捨得離開F.2E-[
離開我們的202-[
離開我的077 Locker-{
希望我地F.3可以原班升Na...
雖然有D下年一定唔會再同我同班,,,
旦係我都好想同佢地繼續做FD-]
*﹏LessOn One+Less0n Tw0 : IT 
今日係Day3,,,
所以頭2堂都係IT....
今日我地要考試,,,
唔識呀>3<'`
第1堂考完之後,,,
許SiR比我地上網玩...
上左Fackbook冇耐...
就係咁比《宋KK》綁架-3-'`
走一次佢就綁一次-3-'`
真係好過份-3-'`
我話果【此仇不報非君子】
你睇住黎啦...
我會報仇架
*﹏LessOn ThrEE : MCE 
今日MCE冇教書...
講反天后誕果D野...
ConnIe 20分(Full Mark)
好勁=]
犀牛浩話同我鬥低分-]
輸左請食飯Wor....
佢19分我13分
點知佢講野唔算數Lo-3-'`
*﹏LessOn Four : Maths 
我最愛的Maths堂=]
自修,,,
我溫中史xD
*﹏LuNcH=]
今日係我地一齊F.2一齊食Ge『最後的午餐』
所以食得豐富D=]
去左食M記-V-'`
我會好真惜我地今日『最後的午餐』ge回憶Ga=]
*﹏LessOn FivE : 中文 
又係自修=]
我就同connie佢地玩=]
好開心AR=]
*﹏LessOn sIX : ENGLISH 
今日Ge最後一堂黎嚕=]
不果英文都冇D咩...
都係咁啦=]
我會永遠記住今日GA!!!!!! 
再見了我的077 Locker 