| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2008 年 8 月 2 日 星期六 Weather: |
My TopIc:♥旅行回來了=]  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:

♥這些都是沿途的風景=]

♥個個都係到ZzZzZz哩`
有好耐的車程=]
所以戈戈都訓晒`
嘻嘻=]

♥這是中山沿途的油站`
專比人去次所的XD`

♥沿途還在洛狗屎哩`
哈哈`

♥哩到唔記得左係江門定係開平嘅酒樓=]

♥哩D都係入邊嘅荷花池=]
唔知點解...
我覺得哩到係我黎戈的...
仲有有張相我係見戈的`
因為太多相啦!!`
係下個仙至po埋D相吧=]
|
| The End:2008-08-02 10:27 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 7 月 29 日 星期二 Weather: |
My TopIc:♥知道入咩班了=]  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
好耐冇打嚕-_-"
尋日係第一日要反MATHS
R班的大大日子-,-`
哩日...
CHRISTY超早反到去-_-'
點知未有人去到`
哈哈`
今次我叻左!!~
冇咁早反到去`
不過,,,
CHRISTY叫我早D反`
咁我就早左3個字出門口=]
NIKI好晏仙到-_-'
佢真係唔怕遲到`
哈哈=]
我一出門口就熱死左啦-_-'
咁嘅天氣真係好難頂呀!!!
MATHS班個MISS型到爆-_-'
估唔到陳X倫都要補MATHS-_-`
放左之後就同NIKI去左...
我搭車反屋企戈陣見到有好多懸浮粒子係個天到~
香港嘅空氣真係越黎越差~!!
今日范X琪同我講,,
我啦`
佢啦`
木咀啦`
CHRISTY啦`
都入晒2E=]
淨係NIKI入左2D><`

唔制呀!!!!!!!
佢仲要同譚X堅一班-_-'
真係激死左佢`
哈哈`
等陣我就同NIKI`
范X琪一齊去書展=]
仲有就係``
我30號夜晚到8月1號`
都唔會係屋企GA啦`
因為我要去旅行了=]
期待已久哩!! |
| The End:2008-07-29 12:27 PM: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 98 | »
|